/ogłoszenie o naborze - kliknij aby pobrać/
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W JAROSŁAWIU
ul. JANA PAWŁA II 17 37-500 JAROSŁAW
17 lipiec 2015 r.
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE:
kierownika Zespołu do Spraw Pieczy Zastępczej
Liczba stanowisk: 1
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Termin składania ofert: do 31 lipca 2015 r.
Planowany początek zatrudnienia: wrzesień 2015r.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu 2015r wynosił poniżej 6%.
Warunki pracy na stanowisku:
- miejsce wykonywania pracy: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Jarosławiu
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
Nadzór i koordynacja zadań podległych pracowników, w tym koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej oraz realizacja zadań organizatora rodzinnej pieczy zastępczej zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
w szczególności:
Wymagania niezbędne:
· obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych,
· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
· brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· wykształcenie wyższe magisterskie – studia wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika
specjalna, praca socjalna lub nauki o rodzinie,
· minimum 5 - letni staż pracy lub wykonywania działalności gospodarczej o charakterze
zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, w tym przynajmniej 2 - letnie
doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach administracji publicznej z czego co
najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami zastępczymi
· znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawnych z zakresu ustaw o: wspieraniu
rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz przepisów wykonawczych, ochronie danych
osobowych, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.
· nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
· znajomość zagadnień dotyczących pieczy zastępczej,
· doświadczenie w zakresie spraw dotyczących realizacji zadań organizatora pieczy
zastępczej,
· umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych
· umiejętność obsługi komputera,
· posiadanie następujących cech psychospołecznych i umiejętności: komunikatywność, dobra
organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność,
wytrwałość, umiejętność pracy w zespole, znajomość i umiejętność korzystania
z przepisów prawa.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
· CV wraz z listem motywacyjnym, z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie
danych osobowych
· kserokopie dokumentów lub oświadczenia dotyczące spełniania wymagań niezbędnych,
· opinia o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada).
Miejsce i termin składania ofert:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w PCPR Jarosław ul. Jana Pawła II 17
w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata
z dopiskiem: „Dotyczy ogłoszenia o naborze na stanowisko kierownika Zespołu do Spraw Pieczy Zastępczej” w terminie do dnia 31 lipca 2015 r.
Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za pokwitowaniem. PCPR nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie okresu 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.