Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Niniejsze oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do http://www.pcpr-jaroslaw.pl/
Data publikacji strony internetowej: 20.11.2014r.
Data ostatniej dużej aktualizacji: 17.02.2018r.
Deklaracje dostępności sporządzono w dniu 31.03.2025r. zgodnie ze stanem na dzień 1.01.2025r.
Status pod względem zgodności
Wyłączenia:
Dodatkowe ułatwienia dla osób niepełnosprawnych
Strona zawiera panel, powyżej głównego menu, w którym umieszczono przyciski umożliwiające zmianę kontrastu, wielkości czcionek oraz odstępu między znakami.
Przygotowanie oświadczenia w sprawie dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: 13 marca 2025r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jarosławiu
Adres:
ul. Jana Pawła II 17, 37 – 500 Jarosław, bud. Starostwa Powiatowego w Jarosławiu,
I piętro: pokoje 119 i 127
II piętro: 212 – 218
tel.: 016 624-62-85
E-mail: sprawy ogólne: sekretariat@pcpr-jaroslaw.pl
zapytania o wolne miejsca dla dzieci: poszukiwaniemiejsca@pcpr-jaroslaw.pl
BIP: http://pcprjaroslaw.bip.eur.pl/public/
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z Panią Beatą Kiełbasińską - adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr-jaroslaw.pl. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Postępowanie odwoławcze
Uprzejmie informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych każdy ma prawo wystąpić do podmiotu publicznego z żądaniem udostępnienia cyfrowego wskazanej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub ich elementów, ewentualnie zapewnienia dostępu alternatywnego, na warunkach określonych w ustawie. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. Żądania udostępnienia cyfrowego, zgłoszenia nieprawidłowości w zakresie zgodności oraz występowania o informacje i treści wyłączone z zakresu dyrektywy należy kierować drogą pocztową, telefonicznie, za pomocą poczty e-mail lub e-PUAP.
W przypadku odmowy wnoszący żądanie możne złożyć skargę z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, a także powiadomić Rzecznika Praw Obywatelskich: www.rpo.gov.pl
Dostępność architektoniczna, informacyjna i komunikacyjna