NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

/ogłoszenie o naborze - kliknij aby pobrać/

 

POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W JAROSŁAWIU

ul. JANA PAWŁA II 17 37-500 JAROSŁAW         
 

17 lipiec 2015 r.         
 

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE:
kierownika Zespołu do Spraw Pieczy Zastępczej

 

Liczba stanowisk: 1

Wymiar czasu pracy: pełny etat

Termin składania ofert: do 31 lipca 2015 r.

Planowany początek zatrudnienia: wrzesień 2015r. 
  
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu 2015r  wynosił poniżej 6%.     
 

Warunki pracy na stanowisku:

- miejsce wykonywania pracy: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
   w Jarosławiu

- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

 

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
Nadzór i koordynacja zadań podległych pracowników,  w tym koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej oraz realizacja zadań organizatora rodzinnej pieczy zastępczej zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.        
           
w szczególności:

  • Zapewnienie właściwej organizacji pracy i sprawnego funkcjonowania Zespołu    
        Rodzinnej Pieczy Zastępczej,
  • Nadzór i kontrola nad prawidłowością oraz terminowością realizacji zadań
         merytorycznych w/w Zespołu,
  • Przeprowadzanie kwartalnych, półrocznych ocen sytuacji dzieci umieszczonych
         w rodzinach zastępczych,
  • Organizowanie rodzinom zastępczym szkoleń mających na celu podnoszenie
         ich kwalifikacji, biorąc pod uwagę ich potrzeby,
  • Organizowanie pomocy i wsparcia osobom sprawującym rodzinną pieczę zastępczą,
         w szczególności w ramach grup wsparcia oraz rodzin pomocowych,
  • Organizowanie poradnictwa, pomocy prawnej i terapii dla osób sprawujących rodzinną   
         pieczę zastępczą i ich dzieci oraz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej,
  • Organizowanie opieki nad dzieckiem, w przypadku gdy rodzina zastępcza albo
         prowadzący rodzinny dom dziecka okresowo nie może sprawować opieki, w szczególności
         z powodów zdrowotnych lub losowych albo zaplanowanego wypoczynku,
  • Zapewnianie rodzinom zastępczym dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym
         psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej,
  • Pozyskiwanie kandydatów na rodziny zastępcze,
  • Realizowanie postanowień sądu w sprawie umieszczania dzieci w instytucjonalnej pieczy
         zastępczej,
  • Realizowanie postanowień sądu w sprawie umieszczania dzieci w zakładach opiekuńczo-
         leczniczych,
  • Realizowanie postanowień sądu w sprawie umieszczania dzieci w rodzinnej pieczy
         zastępczej,
    ·   Współpraca z Sądem w przedmiocie wskazania kandydatów na rodziny zastępcze,          
    ·  Organizowanie pomocy wolontariuszy dla rodzin zastępczych oraz prowadzących RDD,
    · Sporządzanie corocznych sprawozdań z efektów pracy organizatora rodzinnej pieczy
        zastępczej,
    · Przygotowywanie dokumentacji konkursowej dotyczącej zlecania realizacji zadania
         w zakresie wspierania  rozwoju i systemu pieczy zastępczej,          
    ·  Ścisła współpraca z pracownikami realizującymi świadczenia.

Wymagania niezbędne:

· obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.

   o pracownikach samorządowych,

· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

· brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego

   lub umyślne przestępstwo skarbowe,

· wykształcenie wyższe magisterskie – studia wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika
   specjalna, praca socjalna lub nauki o rodzinie,

· minimum 5 - letni staż pracy lub wykonywania działalności gospodarczej o charakterze   
    zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, w tym przynajmniej 2 - letnie   
    doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach administracji publicznej z czego co
    najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami zastępczymi

· znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawnych z zakresu ustaw o: wspieraniu
    rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz przepisów wykonawczych, ochronie danych
    osobowych, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.   
· nieposzlakowana opinia.

 

Wymagania dodatkowe:      
· znajomość zagadnień dotyczących pieczy zastępczej,

· doświadczenie w zakresie spraw dotyczących realizacji zadań organizatora pieczy
   zastępczej,

· umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych

· umiejętność obsługi komputera,

· posiadanie następujących cech psychospołecznych i umiejętności: komunikatywność, dobra
   organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność,
   wytrwałość, umiejętność pracy w zespole, znajomość  i umiejętność korzystania
   z przepisów prawa.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

· CV wraz z listem motywacyjnym,  z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie
   danych osobowych

· kserokopie dokumentów lub oświadczenia dotyczące spełniania wymagań niezbędnych,

· opinia o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada).

 

Miejsce i termin składania ofert:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w PCPR Jarosław ul. Jana Pawła II 17
w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata
z dopiskiem: „Dotyczy ogłoszenia o naborze na stanowisko kierownika Zespołu do Spraw Pieczy Zastępczej” w terminie do dnia 31 lipca 2015 r.

 

Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za pokwitowaniem. PCPR nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie okresu 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Matyka Magdalena
(2015-07-17 14:06:24)
Ostatnio zmodyfikował:
Matyka Magdalena
(2015-07-17 14:10:58)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki